Skip to content

Vragen over mijn tankpas

Leuk dat je klant wil worden! Om klant te worden van TotalEnergies en een tankpas aan te vragen kun je contact opnemen met onze collega’s van Telesales voor meer informatie. Stuur een e-mail naar [email protected].  

Je kunt je tankpas zelf blokkeren via je TotalEnergies Cards Online account. Als je dat wilt, kun je direct een extra pas aanvragen. Je kunt je pas ook 24/7 laten blokkeren via het blokkeringsnummer: 0900 76 93 776. 

Je kunt je paslimiet verhogen. Via TotalEnergies Cards Online. Lees hoe het werkt: 

  • Ga naar ‘Mijn kaarten en badges’.  
  • Zoek ‘kaart/badge'  
  • Kies bij de kolom ‘Acties’ de optie ‘Wijzigen’  
  • Vul het tabblad ‘Limiet instellingen’ in.  
  • Klik op Volgende.  

Je kunt nu de aanpassing doen en deze bevestigen.

Als je je verzendadres of bankrekeningnummer wilt wijzigen, dan kun je dit per e-mail doorgeven via: [email protected]. Vermeld hierbij wel je klantnummer, zodat wij de wijziging snel kunnen invoeren. Je e-mailadres kun je zelf wijzigen in TotalEnergies Cards Online. 

Een aantal wijzigingen kun je zelf doen via je TotalEnergies Cards Online account.  - zie ook de volgende FAQ

Je kunt in Cards Online onderstaande wijzigingen zelf doorvoeren op je tankpas 

  • Paslimiet 
  • Brandstof  
  • Extra services: zoals shopaankopen, optie voor wassen 

Nee, helaas. Je kunt alleen als zakelijke klant een TotalEnergies tankpas aanvragen. Je kunt als particulier wel een prepaid TotalEnergies Cadeaukaart bestellen. Klik hier voor meer informatie.

Ja, je tankpassen zijn na ontvangst direct actief. Om de TotalEnergies tankpassen te gebruiken heb je nog wel de bijbehorende pincodes nodig. Deze ontvang je meestal 1 of  2 dagen eerder per post. 

Vraag de tankpas aan via je TotalEnergies Cards Online account. Je ontvangt de tankpas binnen 3 tot 5 werkdagen na je bestelling

Ja, je kunt deze wijziging zelf doorvoeren via TotalEnergies Cards Online. Je ontvangt dan een nieuwe tankpas. 

In het midden van je tankpas staat het pasnummer groot afgedrukt. Het bestaat uit 18 cijfers en begint altijd met 71. 

Ja, dat kan zeker! 

Op de achterkant van je tankpas zie je icoontjes. Deze geven precies aan welke producten en diensten je kunt afrekenen met je tankpas. Met de TotalEnergies Card Europe kun je ook tol betalen van een groot aantal tolwegen en tunnels in Europa. Dit hoef je niet aan te geven bij de aanvraag van je tankpas, deze optie is standaard. 

Vul een 0 in als er om een kilometerstand wordt gevraagd (alleen bij vervangend vervoer). 

Na 24 uur deblokkeren we je TotalEnergies tankpas automatisch. Je hoeft zelf niks te doen. 

Ja, deze wordt automatisch voor je vernieuwd. Wanneer de pas de laatste 3 maanden niet is gebruikt wordt deze niet vernieuwd. Je kunt de status checken in jouw TotalEnergies Cards Online account, ook kun je hier nog wijzigingen aanbrengen indien nodig. 

Neem contact met ons op via [email protected]. Wij sturen je een kopie van de pincode toe. Je ontvangt deze pincode binnen een week. Vermeld dan ook je klantgegevens, zoals je klantnummer en bedrijfsnaam in de mail, zodat wij sneller kunnen handelen.

Je klantnummer staat op de factuur: links bovenaan onder ‘Klantgegevens'’ en begint met 82. Het klantnummer kun je ook op je tankpas terugvinden.  

Heb je een vraag betreffende TotalEnergies Cards, raadpleeg dan eerst onze FAQ voor alle antwoorden. Dit is de meest snelle en efficiënte manier. Kom je er echt niet uit, dan kun je bellen met een van onze medewerkers op telefoonnummer 070 31 80 405 of stuur een e-mail naar [email protected].  We zijn bereikbaar op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.